Friday, May 20, 2005

exam is finished...
nak tau tak, ade 2 bende yg buat aku jeles dan cemburu ngan member2 aku yg takde exam baru baru ni?

1) bile aku ke kitchen buat nescafe kul 3 pagi, aku nampak member aku tgh tido sambil tv terpasang... dan bile aku nak mandi kul 9 pagi, aku tengok member aku tu still tido lagi...aaa jeles banget gue...sesungguhnya tido itu amatlah indah...

2) dan bile aku lalu bilik member aku, aku terdengar bunyi "syrrriiinnnggg..." (bunyik YM calling) dari bilik dia...owh tidak...sudah sekian lama aku merindukan bunyi itu...

tetapi skrg aku tidak jeles lagi...psl aku dah abis exam yeyyy...skrg aku boleh bantai tido sampai kul 1 tgh hari...yeyyy...pasni aku nk download balik CM4 (aka game klik-klik mouse) masuk dlm laptop aku...pastu layan PS2 sampai bil karen melambung hehehe...kawan kawan, silalah buzz YM aku...aku sungguh available skrg ni...hehehe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home