Monday, May 02, 2005

Selamat Hari Pekerja
aku dpt 3 wai em messages member2 aku kasik...

aidil_diy (11:36:36 AM): selamat hari pekerja!!!!!!!!

vtecsiput (6:10:05 AM): kehkehkeh hampas lu! woi gua baca manifesto labour party, diorg nk naikkan national minimum wages to £5.10.....pehh ni yg buat gua nak jd full time cleaner ni kehkehkehkeh

ijaz (8:36:55 PM): ...........dimana bumi dipijak, disitu mop dan penyapu dijunjung..(emoticon org gelak guling guling)

hahaha...aku tak tau ape motif diorang kasik message2 ni...tak pasti samade diorang tgh sewel akibat tensen nak exam ataupun diorang ni mmg suka dan berbesar hati menjadi seorang cleaner...hahaha...takdela, aku gurau je...

a'ah, smalam pun aku baca Labour Party punye manifesto tu...kalau diorang menang election 5 may ni, diorang nak increase the adult rate of National Minimum Wage to £5.00+++ (tak sure exact amount dia brape) wah cayalah!!! ni yang buat aku sayang kat Encik Tony Blair ni...hahaha buleh blahhh!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wahhh...5 pounds per hour tu..manyak tuuu...jeles aku!..aku dulu kerja tak sampai 3 pound je.. tolak agency punya fees - tinggal ler seto'et...err,nasib baik tak kena deport

8:47 am  

Post a Comment

<< Home