Monday, June 20, 2005

Mawi...
seorang member aku kat Down Under Image hosted by Photobucket.comade memperdengarkan kat aku lagu Dari Kekasih Untuk Kekasih hasil nyanyian Mawi...erk siapa Mawi? err aku rasa semua org dah tau kot sape dia ni...bukankah satu Malaysia sedang dilanda Tsumawi skrg ni? nama Mawi ni pun memang sudah tidak asing lagi bagi aku...pasal banyak cite pasal dia sering aku baca kat blog blog (selain dari blog Sultan Muzaffar)

tapi baru hari ni aku berpeluang melihat persembahan Mawi setelah aku mendownload video kat www.mawifc.com ...memula aku ingatkan ini website team bola...pasal ade 'fc' kat hujung tu...

hmm suara dia sedap gak...ok la...husky ala ala Dave Grohl gitu...hehehe...

tapi yg sleknye dia ni memanjang asyik tersilap lirik je...tak silap aku 2 lagu dia terlupa lirik...lagu Jamal Abdillah ngan lagu Hattan...pelik gak, camne leh sampai terlupa lirik?

paling bes tengok expressi muka Hattan masa si Mawi tu tersilap lirik...kelihatan Hattan berasa sungguh sedih sekali...bak kata Nora kat aku, muka Hattan merenyuk gile...hahaha betul tu...


nak tengok? click here...

juara tilawah...
ooo berdasarkan dari ape yg aku baca, rupenye dia ni dulu juara tilawah kat Johor...serta merta aku terbayang kalau junior aku kat skolah dulu, si Tugiman tu masuk Akademi Fantasia...dia tu pun dulu juara tilawah gak, sama mcm si Mawi tu...hehehe (nasib baik ko tak masuk AF ni Tugiman...kalau ko masuk sanggup aku balik Malaysia skrg ni, untuk berSMS mempertahankan ko...hahaha)

hmm selain itu, dia juga mempunyai satu hobi yg sama seperti Kacap, bermain sepak takraw...(hehehe saje je aku kaitkan ko Kacap ngan si Mawi ni...)

aku tak minat...
aku bersyukur kerana berada dlm kelompok minoriti rakyat Malaysia yg tak dilanda demam Akademi Fantasia...

seumur hidup aku, aku tak penah tengok lagi Akademi Fantasia ni...sebabnya? there are 3 main reasons...first pasal kat umah aku dulu takde ASTRO (ayah aku tak kasik subscribe, walaupun mak aku dah dpt offer ASTRO free tuhari) second, memang aku tak brape minat sgt dgn rancangan2 camni...last skali, lokasi aku skrg ni mmg tak mengizinkan aku utk menonton AF ni, melainkan la kalau ia ade tersiar di BBC...

one more thing, aku kekurangan satu criteria utk melayakkan diri aku menjadi peminat AF ni -aku tak memiliki mobile phone utk berSMS...

Mawi FC t-shirt...
err ade sesape nak beli t-shirt Mawi? kalau nak beli boleh la berkunjung kat sini...murah je, RM15 satu...(eh ni apesal aku tetiba nak promote si Mawi ni plak?) hehehe nasib baik website ni tak accept credit card...kalau tak dah lama aku beli...hehehe...

2 Comments:

Blogger nizam best said...

woi..woi...suka-suki nko je..caya la bam..aku pon x minat tgk af ni..

10:36 am  
Anonymous Anonymous said...

ele, ckp berapi2.. padahal... :P mujur aku tak layan AF.. ;)

2:36 am  

Post a Comment

<< Home