Tuesday, July 19, 2005

Kuliah Cinta

baru saje lepas menonton filem Kuliah Cinta... cerita pasal sekumpulan pelajar-pelajar spastik yang menuntut kat UPM... sekarang baru la aku faham kenape bebudak kat UPM hangin ngan filem ni... kalau aku, jangan kata universiti, kalau tadika aku pun jadik lokasi cerita camni confirm aku hangin satu badan gak...

takde langsung nilai intelektual yang boleh diharapkan dalam filem ni...

berapa bintang? err untuk filem ni, aku kasik 5 juta bintang begemerlapan berlanggaran antara satu sama lain dan 9 bijik planet terkeluar dari orbit masing masing... -maknanye disaster la... hehehe...


Image hosted by Photobucket.com

Sepet Menang!

yeyy Sepet menang Filem Terbaik Festival Filem Malaysia ke-18... congratulations to you Yasmin Ahmad...

Image hosted by Photobucket.com
Sepet best...

3 Comments:

Blogger the magnificent magpies said...

alamak sori kacap, erma ngan wakdojer... aku tadi buat modifikasi kat entry ni... skali tanpa disedari korang punye comments kat sini tetiba disappear plak... aduh nyesalnye aku... sori sori... minta maaf byk byk...

7:52 am  
Anonymous Anonymous said...

yang ko bengong gi tengok kuliah cinta tuh buat ape? aku yang jiwang karet nih pung tak tengok tau tak??

11:00 am  
Anonymous Anonymous said...

lagi satu bengong...
yang ko gi alter entry ko tu nape...
bengong btol la ko nih

3:04 pm  

Post a Comment

<< Home