Thursday, August 18, 2005

kena marah ngan mak lagi...

masa aku darjah satu

"mak, tadi teacher cakap bladiful. tu ape maknenye mak?"

"heppp! mane ajib belajar perkataan bloody fool tu?"

"tak tau tadi, teacher zaharah cakap macam tu banyak banyak kali kat budak depan meja ajib. dia marah budak tu"


seingat aku, tak lama lepas tu mak aku datang sekolah dan sound teacher zaharah tu...


13 years ago

"Ultraman Taro lagi terel dari Ultraman Leo la. ko tengok la power dia kat sini" (ujarku sambil mencampakkan kad daun terup ultraman kat farok, member aku)

"ajib ngan faiz ni tak malu ke kat farok tu? kan mak dah penat bagitau, jgn sebut perkataan terer tu. terer tu kan maksud dia jahat...bla bla bla..."



yesterday

"ntah la mak. sekarang ni terasa mcm dah boring gile duk UK ni. orang dah macam tak tau nak bu......"

"ajib cuba jgn biasakan cakap gile gile tu. tu doa tu tau. kenape la ajib suka sangat cakap gile tu. budak budak kat rumah ni pun sama. please, stop using that word again... tukar jadi 'sangat'...boring sangat, bukan boring gile..."

hehehe kene marah lagi...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dah beso2 pon kena marah ngan mak lagik..wakakaka..

1:14 pm  
Blogger Nadia Dzai said...

ajib..
ajib..
kan mak dah kate tue..
denga jer la.. :)

5:07 pm  
Anonymous Anonymous said...

dulu kena marah ngan mak gak sbb gune perkataan 'skandal' .. hehhe

3:38 pm  
Blogger the magnificent magpies said...

anak yang soleh dan budiman macam aku ni memang selalu kene marah ngan mak aku... standet la tu hehehe...haah gambit, masa kecik kecik dulu terasa perkataan skandal tu macam jahat sangat kan kan kan?

6:35 pm  
Anonymous Anonymous said...

bagus la ade orang nak marah.. ingatkan bile lupa.. sedarkan bila lalai... nasihat bila tersalah..

8:42 am  
Anonymous Anonymous said...

elok la kena marah.. kalo masih kena marah, maksudnya, dia masih lagi amek berat psl kita..

10:30 am  

Post a Comment

<< Home