Wednesday, February 01, 2006

dulu, sebelum dapat kerja, hari cuti terasa kosong dan berlalu begitu saja...ape taknye, setiap hari aku bercuti...bangun tido lambat, baca paper, surfing internet, main game, lepak kedai mamak, merayau rayau sekeliling bandar, tengok wayang, berborak, itulah rutin seharian yang akan parah jika dibiarkan begitu lama...

sekarang, selepas dapat kerja, hari cuti yang diberi seperti sekarang ni terasa amat indah sekali...setiap masa setiap saat setiap ketika terasa mahu dihargai sepenuhnya...lebih lebih lagi bila sebahagian masa telah diluangkan bersama insan tersayang...semua aktiviti terasa mahu dilakukan...hinggakan pernah aku berhasrat untuk berpiknik sambil bermain gitar di tepi pantai...berlagu sambil mendengar desiran ombak di persisir pantai...nyamannya...

esok, kembali bekerja semula...oh tidak!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hinggakan pernah aku berhasrat untuk berpiknik sambil bermain gitar di tepi pantai...berlagu sambil mendengar desiran ombak di persisir pantai...nyamannya...

Sgtlah lawak OK.. jiwang tuh..

9:30 pm  
Blogger the magnificent magpies said...

yasmin,
eh betul tuhari aku ingat nak berkelah kat tepi pantai hehehe...tapi ia telah direjected sebab pantai kat sini tak bes...berlumpur...yelah, pantai ape je yg boleh diharapkan kt negeri selangor ni...pantai dalam kat kl tu ade la...

erma,
hehehe rock tetap rock, tapi perasaan jiwang tu pun tetap ada gak maa...sedangkan gitaris kumpulan rock kangkang RimbaBara tu pun boleh jatuh cinta...inikan pula aku yg pop rok ni...hehehe tak gitu cik yasmin? (bekas anggota kumpulan YRimba...klon band RimbaBara) kuikuikui...

12:05 am  
Blogger nizam best said...

adekah ini Ahmad Razif Sukiran yg aku kenal dulu ni...

11:25 am  
Blogger the magnificent magpies said...

semua ni aku belajar dari ko la cap...ko kan masterji aku dlm arena percintaan ni...

1:25 am  
Anonymous Anonymous said...

Selangor FC yek...
From my personal point of view, Selangor just a team which is always have been mistakenly exagerated as the most powerfull team in Malaysia.That's maybe true for last 20-30 years. The time when people not very concerned about football.I am not denying that Selangor once used to be a famous football team in Malaysia but that not related to their performance, "Glamour je lebih". The great and glorious time of Ser-la-ngor has come toend. That is what I can say and for Ser-la-ngor's fan out there,dont say that now you are supporting MPPJ or whatever..thats only show how weak you are

12:46 am  

Post a Comment

<< Home