Sunday, October 12, 2008

I just Khan believe this!


what a disgrace...honestly at the moment I'm still unsure whether to cry out loud or to burst out laughing...or maybe I should do both and die...

orang macam ni boleh dapat title Datuk?


(berita tentang mamat ni la yang telah membuatkan aku kembali go-blog setelah membiarkan blog ini terabai sekian lama)

cukup la...aku berharap sangat agar ini merupakan lawak berunsur politik terakhir yang aku dengari tahun ni...udah udah la tu

tak larat aku nak hadapi kenyataan bila dengar berita camni...

percayalah, 50 tahun akan datang, kita bakal menjadi bahan jenaka cucu cicit kita...kat manalah kita nak taruk muka kita masa tu...

kalau camtu, boleh la lepas ni aku nak mencadangkan agar kerajaan Melaka mengurniakan gelaran Tun pula kepada keempat empat anggota kumpulan Metallica...sebabnya bukan ke nama Metallica tu seakan akan sama dengan nama Melaka? secara sedar tak sedar mereka pun telah membantu mempromosikan negari Melaka...malah lagi hebat dari Shah Rukh Khan aku rasa...jangan kata peminat Bollywood je yang datang Melaka, peminat Metallica di Ecuador mahupun Zimbabwe pun akan datang melancong ke Melaka Bandar Bersejarah sambil jual jam...

err sebagai satu lagi penghargaan, kerajaan Melaka juga boleh mengurniakan gelaran Datuk Wira kepada Jason Newsted sebab melalui nama dia, ribuan metal fans kat San Diego California boleh mengenali Jasin yang juga terletak di Melaka...

pic taken from www.handson.provocateuse.com

Labels:

4 Comments:

Blogger the virt said...

setaun tadak entri.. aleh-aleh kuar gambo shah rukh khan plak kat sini?? err.. ko nih fan dia ke??? muahahahha

9:02 am  
Blogger ibrahim rabani said...

haha terbayang bayang ko menari bersama srk... boleh tumpang title datok haha...

10:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

hhahahaha.. setelah setaun..
aku kagum tgk ada entry walaupon dia bukan fan aku..

sekian..

~ letak aa gambar perkahwinan yg jauh itu.. ;)

8:48 pm  
Blogger Antarmelog said...

Kui Kui Razif...ingat tak nak posting pape lagi.cerita lah skit ..cam ner kenduri kawen ko baru-baru ni..

5:58 pm  

Post a Comment

<< Home